Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

ممکن نبودن تغییر ظاهر شخصیت در Cyberpunk 2077 واقعا عجیب است!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

واقعا عجیب است که Cyberpunk 2077 با آن همه امکاناتی که برای ساخت شخصیت دارد جایی برای ایجاد چند تغییر ساده در ظاهر ندارد.

سیستم طراحی شخصیت در بازی Cyberpunk 2077 به قدری دست شما را باز می‌گذارد که بعضی‌ها موفق به ساخت ایلان ماسک در این بازی شدند. اما بعضی مواقع شما می‌خواهید در جریان بازی با مراجعه به آرایشگاه مدل موی خود را تغییر دهید یا با تتو کردن بدن خود ظاهر جدیدی به آن ببخشید که هیچ یک از این‌ ها در بازی Cyberpunk 2077 وجود ندارد.

نبود چنین امکاناتی در یک بازی که به شما اجازه می‌دهد دست گوریلی برای خود تهیه کنید یا یک قلب دوم در سینه خود جای دهید تعجب‌آور است. نه‌تنها هیچ راهی برای اصلاح مو‌های سر بلکه هیچ راهی برای اصلاح موهای بدن نیز در این بازی وجود ندارد. شخصیت‌های غیرقابل بازی کردن با ظاهری کاملا کرومی در Cyberpunk 2077 وجود دارد اما تحت هیچ شرایطی نمی‌توانید چنین ظاهری را برای V فراهم کنید.  استایل در Night City همه چیز است اما تنها راه تغییر دادن آن استفاده از لباس‌های مختلف می‌باشد.

موهای گرالت در بازی Witcher 3 به مرور زمان رشد می‌کردند، استودیو CD Projekt Red با قرار دادن آرایشگرهایی در این بازی قابلیت اصلاح موهای سر و صورت گرالت را در اختیار شما قرار داده بود. به هنگام عرضه Witcher 3 خبری از آرایشگر  نبود و این آرایشگرها به وسیله یک بسته الحاقی (DLC) به بازی اضافه شدند. اضافه شدن آرایشگر به بازی Cyberpunk 2077 می‌تواند یک خبر خوب برای بازیکنان و طرفداران این بازی باشد.

منبع
PC Gamer

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا