Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

چگونه در Cyberpunk 2077 پول زیادی بدست بیاوریم؟!

در این بخش قصد داریم راه‌هایی را به شما نشان دهیم که می‌توان در طول بازی پول زیادی با آن‌ها بدست آورد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

چند روز است بازی Cyberpunk 2077 در دسترس همۀ کاربران قرار گرفته است و همین مورد باعث شد تا راجع به کارهای مفیدی که می‌توان درون این بازی انجام داد، صحبت کنیم. در Night City بابت هر کاری که انجام می‌دهید باید پول پرداخت کنید، در نتیجه سفر شما برای تبدیل شدن به یک افسانه پر هزینه خواهد بود. برای اینکه بتوانید Eurodollars یا Eddies (واحد پولی داخل بازی) بیشتری در بیاورید، باید مأموریت‌هایی که به شما داده می‌شود را انجام دهید. اما، گاهی اوقات کار کردن کافی نیست و اگر بخواهید به بهترین تجهیزات سایبری، اسلحه و لباس دسترسی داشته باشید و در کنار آن خط داستانی بازی را دنبال کنید، به پول بیشتری احتیاج خواهید داشت.

ما زمان زیادی را صرف گشت و گذار در شهر Night City کرده‌ایم و در اینجا قصد داریم تعدادی از روش‌های کسب درآمد سریع درون بازی را به شما نشان بدهیم. بنابراین، بهتر است به این نکات توجه کنید، به ویژه اگر بازی را تازه شروع کرده باشید این موارد می‌تواند به پیشرفت شما در برخی لحظات مهم بخش داستانی کمک می‌کند (به عنوان مثال، مأموریت Ghost Town در Act 2، به 1500 Eddies نیاز خواهید داشت، بنابراین آماده شوید!). این موارد به شما اجازه خواهد داد تا تجهیزات موردنیاز خود را خریداری کرده و بتوانید در جهانی پر از ربات و گروه تبهکار برای زنده ماندن تلاش کنید.

1. همه چیز را غارت کنید!

اولین موردی که در این دنیای جهان باز باید به آن توجه کنید غارت (Loot) کردن است، در واقع شما باید همه چیز از کابینت‌ها گرفته تا آیتم‌های به جا مانده از اجساد داخل بازی را غارت کنید. بیشتر اقلامی که پیدا می‌کنید بدون شک جزو آیتم‌های Junk دسته بندی خواهند شد. بعضی از آیتم‌های Junk را می‌توان به برای ساخت تجهیزات استفاده کرد یا اینکه آن‌ها را به خریداران داخل شهر بفروشید.

هرچیزی را که می‌توانید باید بفروشید...
هرچیزی را که می‌توانید باید بفروشید…

با این حال، شاید شما قصد داشته باشید تا آیتم‌های junk را جمع آوری کنید، بنا بر همین باید مراقب باشید تا ظرفیت موجودی شما از حد مجاز فراتر نرود. به عنوان مثال، وقتی روی زمین به یک آیتم نگاه می‌کنید، در کنار آن پنجره‌ای باز می‌شود که ارزش و وزن آن را به شما نشان داده می‌شود. به طور معمول، بهتر است آیتم‌هایی که ارزش پولی آن‌ها زیر 10 Eddies هست را نادیده بگیرید، زیرا ارزش آنچنانی ندارند.

هم‌چنین، هنگامی که دشمنان و جعبه‌ها را غارت می‌کنید، مراقب آیتم‌های به خصوصی که از ارزش بالایی برخودار هستند، باشید. برخی از اقلام تزئینی، گردن‌بندها و دست‌بندهایی که پیدا می‌کنید را می‌توانید با قیمت 750 Eddies به فروش برسانید.

2. فروش لباس و اسلحه‌

البته غیر از پیدا کردن آیتم‌های Junk، راه‌های دیگری برای کسب درآمد نیز وجود دارد. زمانی که با دشمنان مبارزه می‌کنید، می‌توانید از جسد آن‌ها لباس و اسلحه پیدا کنید. با کشته شدن هر دشمن، اسلحۀ نادری از آن‌ها باقی می‌ماند که در صورت استفاده نکردن، می‌توانید آن‌ها را به بفروش برسانید. به عنوان مثال، در جریان بازی توانستیم از طریق برخی اجساد دشمنان به تعدادی اسلحۀ با ارزش دست پیدا کنیم که تعدادی از این سلاح‌ها بیش از 1000 Eddies قیمت داشتند.

تنوع اسلحه در این بازی بسیار زیاد است.
تنوع اسلحه در این بازی بسیار زیاد است.

بهترین راه برای بدست آوردن پول بیشتر، مخصوصاً اگر در اوایل بازی باشید، می‌توانید با گرفتن اسلحۀ به جا مانده از دشمنان، آن‌ها را به فروش برسانید. فقط مراقبت باشید تا موجودی (Inventory) شخصیت V بیش از حد پر نشود، زیرا در این صورت به دلیل بالا بودن وزن آیتم‌هایی که حمل می‌کنید، شخصیت بازی قادر به حرکت کردن نخواهد بود.

مورد بعدی که باید در زمان گشت و گذار مراقب آن باشید، کامپیوترهایی هستند که می‌توان آن‌ها را هک کرد. اگر شما فرد باهوشی باشید، می‌توانید با لینک شخصی خود به نقاط دسترسی و پایانه‌هایی که در آن‌ها پول قرار دارد نفوذ کرده و مستقیماً آن‌ها را به حساب شخصی خود منتقل کنید. هر چقدر مهارت هک کردن شما بیشتر باشد، پول بیشتری گیرتان خواهد آمد. هم‌چنین، برخی پرک‌ها (Perk) در بخش ارتقا درخت مهارت شخصیت اصلی وجود دارد که با انتخاب آن‌ها می‌توانید روند هک کردن را آسان‌تر کرده و پول بیشتری عایدتان شود. یکی از همین مواردی که می‌توانید در ابتدای بازی آن را باز کنید، پرک Advanced Datamine است. با این پرک قادر خواهید بود پس از یک هک موفقیت آمیز، پول بیشتری به حساب خود انتقال دهید.

چه روش‌های دیگری برای پول در آوردن وجود دارد؟

همان‌طور که در Night City گشت و گذار می‌کنید، با ورود به هر منطقه با گروه‌هایی به اسم Gigها آشنا می‌شوید که می‌توانید برای آن‌ها کارهایی انجام دهید. بعضی از این Gigها از شما می‌خواهند تا چند نفر از اعضای یک باند را از بین برده، لپ تاپ بدزدید یا یک مجرم تحت تعقیب را از پا درآورده یا به قتل برسانید. این کارها زیاد طول نمی‎کشند و می‌تواند منبع درآمد خوبی برای شما در طول بازی باشد.

شایان ذکر است که با انجام هر مأموریت قرار نیست به شما پولی داده شود و بعضی مواقع به جای پول به شما آیتم یا اسلحه‌های کمیاب داده می‌شود و گاهی اوقات نیز باید به دوستان خود کمک کنید. اگر قرار باشد در ازای مأموریتی که انجام می‌دهید پولی داده شود، این موضوع در بازی به شما اطلاع داده خواهد شد.

یکی از اولین مأموریت‌های فرعی که از طریق آن می‌توانید پول خوبی به جیب بزنید، Epistrophy نام دارد. در ابتدا Act 2، بعد از اینکه کامل کردن تعدادی از مراحل بخش داستانی، می‌توانید به سراغ مأموریت‌های جانبی Human Nature بروید. در این بخش شما با سرویس تاکسی هوش مصنوعی به اسم Delamain ملاقات می‌کنید و در آن از شما خواسته می‌شود تا خودروهای خاص گمشده را در سراسر شهر ردیابی کنید. این مأموریت در چند بخش کامل می‌شود و برای هر قسمتی که کامل کنید، پاداشی به شما داده می‌شود. انجام این مأموریت‌ها بسیار راحت و هم‌چنین سودآور خواهد بود.

منبع
Gamespot

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا