Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسولسخت افزار

با بازی شبیه ساز PlayStation 5 آشنا شوید!

امروز سورپرایز ویژه‌ای برای کسانی که هنوز موفق به خرید پلی استیشن 5 نشده‌اند آورده‌ایم؛ شبیه ساز پلی استیشن 5!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بالاخره انتظار به پایان رسید و کنسول‌های نسل نهم دو شرکت سونی و مایکروسافت یعنی پلی استیشن 5 و Xbox Series X/S به صورت جهانی عرضه شدند، این دو کنسول در حال حاضر در بسیاری از کشورها در دسترس هستند و کاربران زیادی درحال مهاجرت از نسل هشتم به سمت نسل نهم هستند. معمولاً در عرضۀ اولیۀ محصولاتی نظیر کنسول‌های بازی پرطرفدار، فروشگاه‌ها با کمبود موجودی مواجه می‌شوند چرا که ظرفیت تولید سری اول این محصولات کمی محدود است؛ به همین خاطر برخی از مشتریان در سراسر جهان ممکن است به اندازۀ کافی خوش شانس نبوده و موفق به خرید این کنسول‌ها نشده باشند. اگر شما یکی از افرادی که هستید که موفق به خرید پلی استیشن 5 نشده‌اید، اصلاً ناراحت نباشید! خبر خوبی برای شما آورده‌ایم پس با ما همراه باشید.

بازی شبیه ساز PlayStation 5

اخیراً یک توسعه دهنده به نام Alex Grade بازی جدیدی را در اینترنت منتشر کرده که PlayStation 5 Simulator یا شبیه‌ساز پلی استیشن 5 نام دارد، این بازی به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. اما داستان این بازی از چه قرار است؟ روند کلی این بازی به این صورت است که شما می‌توانید از لحظۀ تحویل بستۀ پستی پلی استیشن 5 خود تا لحظۀ جعبه گشایی و نصب آن را در قالب یک بازی تجربه کنید، تجربۀ چنین بازی‌ای برای کسانی که هنوز موفق به خرید این کنسول نشده‌اند می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

حجم این بازی تنها 947 مگابایت است و از طریق این لینک می‌توانید آن را دانلود کنید. در این بازی شما با چالش‌هایی نظیر مدیریت کابل‌ها و سایر مراحل نصب و راه اندازی یک کنسول روبه‌رو خواهید شد. همانطور که قبل‌تر گفته شد این بازی طبیعتاً برای کسانی که تاکنون یک پلی استیش 5 را از نزدیک ندیده باشند لذت بخش خواهد بود، در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.

(برای مشاهدۀ تصاویر در اندازۀ اصلی، روی آن‌ها کلیک کنید.)

اینکه موفق به خرید نشده‌اید به معنی باخت نیست!

اما این حقیقت را نیز در نظر داشته باشید که خریدن کنسول‌ها در عرضۀ اولیۀ همیشه خوب نیست! برای مثال می‌توان به مشکلات کاربران پلی استیشن 5 نظیر باگ‌های حالت Rest Mode یا صدای زیاد سیستم خنک کننده اشاره کرد؛ همچنین کاربران Xbox Series X/S نیز با مشکلاتی در استفاده از حالت Quick Resume مواجه شده‌اند. به طور کلی می‌توان گفت بهترین و عاقلانه‌ترین تصمیم برای خرید محصولاتی که برای نحستین بار عرضه می‌شوند این است که کمی صبر کنید و از تجربیات سایر کاربران سود ببرید.

منبع
Gamespot

نوشته های مشابه

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا