Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بدون دسته بندی

بروزرسانی جدید واتساپ ، کاربردی‌تر از همیشه!

با بروزرسانی جدید واتساپ ، مدیریت حافظه آسان‌تر خواهد شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیام رسان واتساپ پس گذشت سال‌های زیاد بالاخره تصمیم گرفت تا بخش مدیریت حافظۀ اپلیکیشن خود را بروزرسانی کند، در بروزرسانی جدید این پیام‌ رسان محبوب این امکان برای کاربران فراهم شده تا با سهولت بیشتری فایل‌های خود را مدیریت کنند. براساس اعلام رسمی Facebook بروزرسانی جدید این پیام رسان در هفتۀ جاری به صورت جهانی منتشر خواهد شد و قابلیت‌های جدید در بخش آدرس زیر در اپلیکیشن در دسترس خواهد بود.

Settings > Storage and data > Manage Storage

سیستم مدیریت حافظۀ فعلی پیام رسان واتساپ به این صورت است که به کاربر اجازه می‌دهد تنها با چند کلیک ساده لیستی از تمام محتوایی که در مکالمه با شخصی ارسال و یا دریافت کرده است را مشاهده کند. محتوایی نظیر عکس، ویدیو، GIF و غیره که کاربر می‌تواند تمام آن‌ها را به طور یک‌جا حذف کند. این قابلیت بسیار کاربردی است اما به کاربر اجازه نمی‌دهد تا لیست فایل‌های که در حال حذف آن‌ها است را مشاهده کند. این نکتۀ بسیار مهمی است، چراکه که ممکن شما بخواهید یک مکالمه را بدون اینکه تصاویر مهمی که در آن وجود دارد حذف شوند، حذف کنید.

دسته بندی‌های جدید برای فایل‌ها

با استفاده از قابلیتی که در بروزرسانی جدید ارائه خواهد شد، کاربر قادر خواهد بود تا تصویر Thumbnail از محتوایی که در حال حذف کردن آن‌ها است را مشاهده کند، همچنین دسته بندی‌های جدیدی تحت عناوین Forwarded Many Times که به معنی محتوایی که به تعداد زیادی فوروارد کرده‌اید می‌باشد و دسته بندی Larger than 5 MB که فایل‌های حجیم‌تر از 5 مگابایت را نمایش می‌دهد، در دسترس قرار خواهند گرفت. با استفاده از این قابلیت‌های جدید این امکان برای کاربران فراهم خواهد شد که بسیار راحت‌تر بتوانند فایل‌هایی را که نیاز دارند و یا می‌خواهند حذفشان کنند را شناسانی کنند. در ادامه نگاهی به اسکرین شات قابلیت جدید پیام رسان واتساپ داشته باشید.

ابزار Storage Management پیام رسان Whatsapp
ابزار Storage Management پیام رسان Whatsapp

پیان رسان واتساپ در هفته‌های اخیر بروزرسانی‌هایی متعددی را دریافت کرده است، از جمله قابلیت‌های جدیدی که هم اکنون به این پیام رسان اضافه شده می‌توان به قابلیت Mute کردن مکالمات به صورت دائمی (For ever) اشاره کرد که در گذشته تنها تا حداکثر یک سال می‌توانستید مکالمه‌ای را Mute کنید و همچنین قابلیت Pin کردن مکالمات که بدین وسیله می‌توانید تا حداکثر 3 مکالمه را در صدر لیست Pin کنید.

منبع
The Verge
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا