Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
سخت افزار

فیل اسپنسر: مایکروسافت به خرید کنسول جدید توسط شما نیازی ندارد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکروسافت قرار است به زودی کنسول های جدید خود را روانه بازار کند اما فیل اسپنسر توضیح می‌دهد که چرا این کمپانی نیازی به خرید این کنسول ها توسط شما ندارد.

سیاست مایکروسافت در فروش نسل جدید کنسول های بازی مانند گذشته نمی‌باشد و تقریبا این کمپانی هیچ اهمیتی نمی‌دهند که شما کنسول‌های Xbox Series S و Xbox Series X را به سبد خرید خود اضافه کنید یا خیر زیرا قرار است این کمپانی بازی‌های خود را بر روی پی‌سی و موبایل نیز عرضه کند. در ادامه رئیس Xbox درباره این استراتژی بیشتر توضیح خواهد داد.

فیل اسپنسر در مصاحبه با GameReactor اعلام کرد که کمپانی مایکروسافت قصد دارد مشتریان بیشتری را به سمت Xbox جذب کند و این به معنای فروش بیشتر کنسول‌های بازی این کمپانی نمی‌باشد. هدف اصلی ما این است که تعداد بیشتری از مردم روی Xbox بازی کنند و بازی‌ کردن روی Xbox فقط به معنی استفاده از کنسول‌های بازی Xbox نیست بلکه به این معناست که افراد روی هر عضوی از اکوسیستم ایکس‌باکس مشغول بازی باشند؛ حالا می‌خواهد First Party باشد یا Third Party یا حتی روی Nintendo Switch یا موبایل. این چیزی است که ما به آن فکر می‌کنیم.

مایکروسافت در  واقع روی کنسول‌های PlayStation نیز حضور دارد. این کمپانی با عرضه بازی بسیار محبوب Minecraft برای PlayStation راه خود را برای ورود به این کنسول‌ هموار کرده است و به اعتقاد فیل اسپنسر مایکروسافت یکی از بزرگ‌ترین ناشران بازی‌ برای PlayStation می‌باشد.

کنسول‌های بازی دیگر مثل گذشته برای کمپانی‌ها سودآور نیستند یا لااقل به اندازه بازی‌ها و سرویس‌های بازی درآمدزایی ندارند به همین خاطر است که مایکروسافت روی Xbox Game Pass بسیار مانور می‌دهد زیرا هرچه تعداد مشترکان این سرویس بیشتر شود سود مایکروسافت نیز بیشتر خواهد شد.

هر دو کنسول Xbox Series S و Xbox Series X قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) به بازار عرضه شوند.

منبع
GameSpot

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا