Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

نحوۀ اجرای بازی PUBG روی کنسول‌های نسل بعد چگونه خواهد بود؟

نسخۀ نسل بعدی بازی PUBG به ترتیب در 10 و 12 نوامبر به ترتیب برای Xbox Series X و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق خبر جدیدی که به تازگی منتشر شده، بازی PUBG روی هر دو کنسول نسل بعدی پلی استیشن 5 و Xbox Series X در زمان عرضه به صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

این خبر توسط وب سایت رسمی بازی تأیید شد، نسخۀ Xbox Series X بازی PUBG از ساختار مشابه با نسخۀ Xbox One X استفاده خواهد کرد و با انتخاب گزینۀ Framerate Priority می‌توان به صورت 60 فریم بر ثانیه به تجربۀ PUBG پرداخت. با این حال، کنسول Xbox Series S تنها قادر خواهد بود تا این عنوان را به صورت 30 فریم بر ثانیه اجرا کند.

نحوۀ اجرای PUBG روی Xbox Series X و Series S از زبان سازنده:

«نسخۀ Xbox Series X از ساختار مشابه با کنسول Xbox One X استفاده خواهد کرد. با انتخاب گزینۀ Framerate Priority بازی به صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. در سوی دیگر، نحوۀ اجرای بازی روی کنسول  Xbox Series S مشابه با Xbox One S خواهد بود و به صورت 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. ما در تلاش هستیم تا در آینده گزینه‌ای برای بالا بردن نرخ فریم ریت روی دو کنسول Xbox One S و Xbox Series S ارائه کنیم.»

نسخۀ پلی استیشن 5 بازی PUBG از ساختاری مشابه با نسخۀ پلی استیشن 4 پرو بهره برده و با استفاده از گزینۀ Framerate Priority می‌توانید بازی را به صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا کنید.

توضیحات سازنده درمورد نحوۀ اجرای PUBG روی پلی استیشن 5:

«پلی استیشن 5 از ساختار مشابه پلی استیشن 4 پرو استفاده خواهد کرد. با انتخاب گزینۀ Framerate Priority، بازی به صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. گزینۀ Framerate Priority از طریق بروزرسانی 9.1 در ماه اکتبر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و Xbox Series X منتشر می‌شود.»

از حالت Framerate Priority هفتۀ گذشته رونمایی شد، این حالت که با برزورسانی 9.1 به بازی اضافه می‌شود که با کمک آن این بازی روی پلی استیشن 4 پرو و Xbox One X با رزولوشن 1080 و نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا شود.

«تنظیمات Framerate Priority این بار تغییرات هیجان‌انگیزی را به همراه دارد. سقف فریم ریت به 60 رسیده و وضوح تصویر روی 1080 تنظیم می‌شود تا فریم ریت افزایش یابد. این قابلیت هم‌چنین برای دو کنسول پلی استیشن 5 و Xbox Series X در دسترس خواهد بود و ما در تلاش هستیم تا این قابلیت را برای دیگر کنسول‌ها (Xbox One S و Series S) ارائه کنیم.»

بازی PUBG در حال حاضر برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و Xbox One در دسترس است. هم‌چنین، نسخۀ موبایلی این عنوان نیز از طریق سیستم عامل اندروید و iOS موجود است.

منبع
Wccftech

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا