Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
سخت افزار

PS3 و PSP به پایان خط نزدیک می‌شوند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به نظر می‌رسد PS3 و PSP بیشتر از هر زمان دیگری به پایان خط نزدیک شدن؛‌ چرا که به زودی شما فقط می‌توانید بازی‌های PS3 را از طریق خود کنسول خریداری نمایید.

هرچه به تاریخ عرضه کنسول‌ نسل نهمی پلی‌استیشن نزدیک می‌شویم خبرهای بیشتری پیرامون این کمپانی منتشر می‌شود. طبق آخرین خبر‌های منتشر شده قرار است در جدیدترین نسخه PlayStation Store کنسول‌های PS Vita ،PS3 و PSP بیش از پیش از دید خارج و به پایان کار خود نزدیک شوند. به گزارش وب‌سایت فرانسوی Planete Vita سونی قرار است بسیاری از بازی‌های موجود در PlayStation Store را حذف کند. این وب‌سایت گفته‌ است که منبع این خبر پیامی از سوی خود کمپانی سونی می‌باشد.

بزرگ‌ترین تغییرات بروزرسانی PlayStation Store حذف بازی‌های PS Vita ،PS3 و PSP از نسخه‌های وب و موبایل این فروشگاه می‌باشد. این یعنی دیگر دارندگان PS3 و PS Vita نمی‌توانند بازی‌های این کنسول‌ها را از طریق سایت PlayStation Store خریداری نمایید و باید به صورت مستقیم از خود کنسول استفاده کنند. این خبر برای دارندگاه کنسول PSP به این معناست که دیگر نمی‌توانند بازی جدیدی برای این کنسول خریداری نمایید زیرا PSP Store در سال ۲۰۱۶ بسته شد و از آن سال به بعد تنها راه خرید بازی‌های PSP استفاده از نسخه وب و موبایل PlayStation Store بود که با حذف بازی‌های این کنسول دیگر دارندگان PSP نمی‌توانند بازی جدیدی بخرند.

همچنین با عرضه این به روزرسانی دیگر دارندگان کنسول‌های سونی نمی‌توانند از طریق نسخه وب یا موبایل PlayStation Store تم یا اپلیکیشن جدید خریداری نمایید و باید این کار را به صورت مستقیم از طریق خود کنسول انجام دهند.

طبق گفته وب‌سایت Planete Vita این تغییرات از تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۸ مهر) بر روی نسخه وب و از تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) بر روی نسخه موبایل PlayStation Store اعمال خواهد شد.

منبع
GameSpot

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
sina
sina
3 سال قبل

ایا پلی ۳ دیگه بازیش نمیاد و متوقف شده است؟؟؟

دکمه بازگشت به بالا