Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
سخت افزار

تلویزیون ۸۲ اینچی 8K شیائومی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیائومی چند سالی است که اسم و رسمی برای خود در بازار تکنولوژی به دست آورده. این کمپانی به تازگی اقدام به معرفی تلویزیون ۸۲ اینچ با کیفیت‌های 4K و 8K تحت عنوان شیائومی Master و Master Extreme کرده است.

Master Extreme تلویزیون جدید کمپانی شیائومی است که در آن از آخرین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است. پنل این تلویزیون از نوع OLED نیست و از پنل Mini LED در ساخت آن استفاد شد است که به صورت واقعی نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز و ۱.۰۷ میلیارد رنگ را در اختیار شما قرار خواهد داد. پشتیبانی از HDR 10 ،Dolby Vision ،HLG و حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت، نسبت کنتراست ۴۰۰۰۰۰۰:۱ و ۹۸ درصد وصعت رنگ DCI-P3 از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون ۸۲ اینچی 8K است.

در بخش سخت‌افزار این تلویزیون با پردازنده دو هسته‌ای Cortex A75 و گرافیک Mali-G51 MP4 عرضه خواهد شد. با این حال حرفی از پشتیبانی از G-Sync توسط کمپانی سازنده زده نشده است و به نظر نمی‌رسد انتخاب خوبی برای گیمرها باشد. همچنین این تلویزیون با فناوری 5G به بازار عرضه خواهد شد که در نوع خود بی‌نظیر است.

نسخه 4K این تلویزیون‌ها قرار است با نام Master وارد بازار شوند. این مدل بیشتر مناسب گیمرها می‌باشد. پنل ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از HDMI 2.1 ،G-Sync و ALLM قابلیت‌هایی هستند که این تلویزیون را به یک انتخاب خوب برای گیمر‌ها تبدیل کرده است. پردازنده چهار هسته‌ای Cortex A73، پردازنده گرافیکی Mali G52 MC1، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات سخت‌افزاری تلویزیون Master شیائومی می‌باشد.

هر دو تلویزیون Master و Master Extreme با سیستم عامل MIUI TV و با قابلیت پیشتیبانی از اپلیکیشن‌های Android TV در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت. این دو تلویزیون به ترتیب با قیمت‌های ۴۹۹۹۹ و ۹۹۹۹ یوان (۱۴۶۶ دلار) به فروش خواهند رسید. هنوز هیچ خبری از عرضه و قیمت جهانی محصولات جدید شیائومی منتشر نشده است. جزئیات بیشتر این تلویزیون‌های شیائومی را می‌توانید در VideoCardz ببینید.

منبع
VideoCardz

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
arsham
arsham
3 سال قبل

cries in 1080p

دکمه بازگشت به بالا