Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

Borderlands 3 روی کنسول‌های نسل نهم از چهارنفره آفلاین پشتیبانی می‌کند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

Gearbox به صورت رسمی تایید کرد که بازی Borderlands 3 به همراه قابلیت‌های جذابی از چهارنفره آفلاین برای PS5 و Xbox Series X منتشر خواهد شد.

Borderlands 3 با کیفیت 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های نسل نهمی اجرا خواهد شد و شما می‌توانید مود Free For All این بازی را به صورت Four-Player Split Screen یا‌ Two-Player Split Screen بازی کنید که در حالت چهارنفره نمایشگر شما به چهار قسمت مساوی و در حالت دو نفره نمایشگر شما به صورت عمودی یا افقی به دو قسمت تقسیم خواهد شد. این قابلیت به صورت یک پچ برای PlayStation 4 و Xbox One نیز منتشر خواهد شد. همچنین Gearbox افزود که در آینده محتوای بیشتری برای Borderlands 3 منتشر خواهد شد که مانند دیگر DLCهای منتشر شده برای این بازی نیست اما شامل یک مود جدید و چند Skill جدید برای کارکترهای این بازی می‌باشد.

شما می‌توانید نسخه به روزرسانی شده این بازی را به صورت کاملا رایگان برای کنسول‌های نسل نهمی دریافت کنید.

منبع
EuroGamer

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا