Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسولسخت افزار

تصویر روی جلد برخی از بازی‌های پلی استیشن 5 منتشر شدند

پس سونی کی دست به کار می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز گذشته در خبری خواندیم که قرار است در روزهای آتی اخبار مهمی از کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود و امروز شاهد انتشار شماری از بازی‌های این کنسول محبوب بودیم.

آیا واقعا خبر مهمی در راه است؟

ساعاتی پیش شرکت مایکروسافت از کنسول جدیدی تحت عنوان Xbox Series S پرده برداشت و در جریان رویداد رونمایی ازاین کنسول قیمت و زمان عرضۀ کنسول رده بالای نسل نهمی خود یعنی Xbox Series X را نیز اعلام کرد. با این حال شرکت سونی هنوز هیچ اطلاعاتی دربارۀ قیمت و زمان عرضۀ کنسول پلی استیشن 5 اعلام نکرده است و همه در انتظار شنیدن خبری جدید از سوی این شرکت هستند. احتمالاً به زودی درباره قیمت و زمان عرضۀ این کنسول نیز اطلاعاتی منتشر خواهد شد و فرآیند پیش فروش بازی‌های آن نیز به دست گیمرها آغاز می‌شود.

انتشار تصویر روی جلد چند بازی انحصاری توسط آمازون استرالیا

امروز فروشگاه اینترنتی آمازون استرالیا تصاویری از باکس آرت بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن 5 منتشر کرد که در ابتدا همه به این فکر افتادند که در ساعات آتی حتماً خبری مهمی دربارۀ کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. چرا که آمازون استرالیا تاکنون اعتنایی به گزارشاتی که ردشده بودند نکرده بود و معمولاً اطلاعاتی را که منتشر می‌کند قابل اطمینان هستند.

بازی‌های نسل نهمی که آمازون استرالیا تصویر روی جلد آن‌ها را منتشر کرد عبارت‌اند از Returnal – Gran Tursimo 7 – Sackboy: A Big Adventure و Destruction All-Stars که در ادامه می‌توانید تصاویر آنها را مشاهده کنید.

آمازون استرالیا همچنین دو تصویر از گیم‌ پلی بازی Demon’s Souls و تصویر روی جلد آن را نیز منتشر کرد که در ادامه می‌توانید نگاهی به آن‌ها داشته باشید.

این نکته را فراموش نکنید که تمام این باکس آرت‌ها ممکن است تا زمان عرضۀ نهایی بازی‌ها تغییر کنند. براساس شایعاتی که تاکنون به دستمان رسیده است، اینطور به نظر می‌آید که شرکت سونی تصمیم دارد در تاریخ 19 نوامبر، یعنی 29 آبان ماه کنسول پلی استیشن 5 را روانۀ بازار کند و با توجه به شایعه‌ای که در روز گذشته توسط یک خرده فروش بریتانیایی منتشر شد، احتمالاً تا ظهر امروز شاهد اعلام رسمی قیمت این کنسول خواهیم بود.

منبع
GamesRadar

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا