Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

بازی‌های جدید Sonic the Hedgehog سال 2021 از راه می‌رسند

اگر یکی از طرفداران سونیک هستید، سال 2021 سال خوبی برای شما خواهد بود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شخصیت Sonic the Hedgehog سال‌های زیادی است که در بین بازی‌ها و انیمیشن‌های مختلفی که تاکتون عرضه شده حضور دارد و از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. این کاراکتر محبوب سال آینده سی ساله می‌شود.

سال آینده میلادی، یعنی سال 2021 تولد 30 سالگی کاراکتر محبوب سونیک (Sonic) است و شرکت SEGA به عنوان خالق این کاراکتر و سازندۀ بازی‌های مجموعه Sonic the Hedgehog قصد دارد به مناسبت تولد این کاراکتر، بازی‌های جدیدی از مجموعۀ سونیک را در سال 2021 روانۀ بازار کند.

شرکت SEGA یکی از بزرگان صنعت بازی‌های ویدیوئی

شرکت SEGA یکی از قدیمی ترین شرکت‌های فعال در زمینۀ بازی‌های ویدیوئی است و در گذشته کنسول‌های تاریخ سازی را روانۀ بازار کرده که هنوز هم از یاد بسیاری از کاربران، به خصوص گیمرهای ایرانی نرفته است. همانطور که در حال حاضر دو شرکت مایکروسافت و سونی بر سر کنسول‌های نسل هشتم و نهم خود رقابت شدید دارند در گذشته این جایگاه در دستان دو شرکت SEGA و Nintendo قرار داشت.

اکنون پس از گذشت تقریباً سه دهه فعالیت، به نظر می‌رسد که شرکت SEGA برای تولد محبوب‌ترین کاراکتر خود برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است. براساس جدیدترین اطلاعاتی منتشر شده شرکت SEGA به مناسبت 30 سالگی سونیک، برنامه‌های ویژه را تدارک دیده و سال آینده را «سال جشن گرفتن» خطاب کرده است.

معرفی بازی‌های جدید به مناسبت تولد 30 سالگی سونیک

با توجه به اطلاعاتی که از برنامه‌های سال آیندۀ این شرکت در دسترس است اینطور به نظر می‌رسد که علاوه بر رونمایی از عناوین جدید شاهد چندین رویداد مختلف و عرضۀ محتوای دیجیتالی جدیدی نیز خواهیم بود. سال 2021 سال بزرگ و هیجان انگیزی برای طرفداران کاراکتر Sonic the Hedgehog خواهد بود. اما این تمام ماجرا نیست! خبر خوب دیگری نیز وجود دارد، در سال آینده باید منتظر معرفی بیش از یک بازی از مجموعه سونیک باشید.

کاور بازی Sonic Adventure 2
کاور بازی Sonic Adventure 2

 

شرکت SEGA معمولاٌ برنامه‌های ویژه‌ای را برای جشن گرفتن لحظات مهم مجموعه سونیک تدارک می‌بیند؛ برای مثال در سال 2001 به مناسبت 10 سالگی سونیک یک بازی جدید تحت عنوان Sonic Adventure 2 را معرفی کرد و پس از آن در سال 2011 به مناسبت تولد 20 سالگی سونیک بازی Sonic Generations را عرضه کرد.

کاور بازی Sonic Generations
کاور بازی Sonic Generations

اکنون در آستانۀ تولد 30 سالگی این کاراکتر محبوب باید منتظر ماند تا ببینیم شرکت SEGA این بار چه تداراکتی برای تولد سونیک دیده است و در سال 2021 با چه عناوینی طرافداران خود را غافلگیر خواهد کرد.

شما چطور؟ آیا شما هم یکی از طرفداران Sonic the Hedgehog هستید؟

منبع
VG247

نوشته های مشابه

1.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا