Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
سخت افزار

رونمایی Herman Miller و Logitech از صندلی گیمینگ ۱۴۹۵ دلاری

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت Herman Miller که در ساخت صندلی‌های اداری نامی برای خود دست و پا کرده است با همکاری Logitech صندلی گیمینگ جدیدی با قیمت ۱۴۹۵ دلاری تولید کرده است. این کمپانی صندلی جدید خود را که برای گیمرها، استریمرها و بازیکنان ورزش‌های الکترونیک طراحی شده است، اولین صندلیِ واقعا ارگونومیک در این صنعت می‌داند.

برخلاف رنگ‌های بسیار روشن و گاها زننده‌ی سایر صندلی‌های گیمینگ، صندلی Embody تنها از یک رنگ آبی در قسمت پشتی آن بهره می‌برد.

رونمایی Herman Miller و Logitech از صندلی گیمینگ ۱۴۹۵ دلاری

جان کمپل، مسئول بخش گیمینگ در هرمان میلر، در طی مصاحبه‌ای این انتخاب رنگ را کاملا عامدانه خواند. او همچنین عنوان کرد که امروزه واژه‌ی «نرمال» برای صندلی‌های گیمینگ به چرم و پارچه‌هایی با رنگ‌های بسیار روشن و جای سر و بدن با ارتفاع زیاد اشاره می‌کند؛ کمپل در ادامه افزود:

سلیقه‌ی گیمرها روز به روز در حال بالغ‌تر شدن است و اگر به اطراف نگاه کنید این حرکت به سمت مدهای جدید در صنعت گیمینگ دیده می‌شود.

جان کمپل، مسئول بخش گیمینگ هرمان میلر

او طراحی و رنگ‌های صندلی جدید Embody را برگرفته از فلسفه‌ی مد جدید دانست و اضافه کرد این صندلی برای فراهم کردن فرم بدن مناسب برای گیمرها نیز طراحی شده است و برای موفقیت بیشتر، لاجیتک و هرمان میلر زمان زیادی را با سازمان‌های Esports سپری کرده‌اند تا به دقت انواع نحوه‌های نشستن بازیکنان هنگام استفاده از صندلی را مورد بررسی قرار دهند.

طبق گفته‌ی کمپل، مشکل ارگونومی به طور کامل در صندلی Embody برطرف شده است. همچنین این صندلی در پشتی آن دارای فوم‌هایی مجهز به مس برای خنک کردن و اصلاح نحوه‌ی نشستن بازیکن می‌باشد و طراحی همگام با انحناهای بدن، به اصلاح فرم نشستن بسیار کمک می‌کند.

رونمایی Herman Miller و Logitech از صندلی گیمینگ ۱۴۹۵ دلاری

Herman Miller و Logitech قیمت ۱۴۹۵ دلاری این صندلی گیمینگ را به این صورت توجیه کرد: «صندلی Embody به گونه‌ای طراحی شده است که با استفاده‌ی ۲۴ ساعته تا ۱۲ سال دوام بیاورد. به همین علت در صورت خراب شدن در این مدت، به صورت کامل از گارانتی محصول بهره‌مند خواهید شد.»

صندلی Embody هم‌اکنون در سایت‌های لاجیتک و هرمان میلر قابل تهیه می‌باشد.

منبع
Polygon

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا