Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
سخت افزار

قابلیت جدا شدن صفحه PlayStation 5؟!

کنسول نسل نهم Sony شخصی سازی می‌شود!

نکات برگزیده مطلب
  • عکس‌هایی مبنی بر قابل تعویض بودن صفحه رویی PS5 منتشر شده است؛ این عکس‌ها اندازه غول آسای این کنسول را نیز تأیید می‌کنند.
زمان مطالعه: 2 دقیقه

این عکس‌ها در Forum چینی A9VG بارگذاری شده‌اند و ممکن است تقلبی باشند، اما واقعاً ظاهر قانع کننده‌ای دارند. با فرض اینکه این عکس‌ها واقعی هستند و با مقایسه تکه کاغذ کنار صفحه رویی کنسول، این کنسول حدود 14 تا 15 اینچ (35.5 تا 38 سانتی‌متر) طول دارد. امکان قابلیت جدا شدن صفحه رویی PS5 از این عکس‌ها برداشت می‌شود.

طبق گفته شعبه آلمان شرکت Amazon، کنسول PS5 با وزن 10.54 پوند (4.78 کیلوگرم) بعد از کنسول PS3 با وزن 11 پوند (4.98 کیلوگرم) در رتبه دوم سنگین‌ترین کنسول‌های تاریخ را قرار دارد؛ پس از همین حالا می‌دانیم که با یک پسربچه گنده طرف هستیم!

صفحه جدا شونده؟!

آنچه کاربران را هیجان زده کرده این است که به نظر می‌آید این صفحه‌ها قابلیت جدا شدن دارند که امکان شخصی سازی PS5 را مطرح می‌کند؛ یعنی کاربر می‌تواند با تعویض صفحه رویی کنسول، آن را به سلیقه خود تغییر دهد. این موضوع واقعاً جذاب و هیجان انگیز است، اما احتمال دارد که امکان جدا کردن صفحه، برای سهولت در دسترسی به محتویات داخل PS5 تعبیه شده باشد. شایان ذکر است که بخشی از پوسته PS4 نیز برای جایگزین کردن هارد درایو جابه‌جا می‌شود.

درباره PlayStation 5 اینجا بیشتر بخوانید.

 

با اینکه وجود قابلیت جدا شدن صفحه رویی PS5 می‌تواند میزان فروش این کنسول را بیشتر کند، اما چنین قابلیتی می‌تواند بر میزان فروش کنسول‌های Special-Edition نیز تأثیر بگذارد. شرکت Sony به تازگی اعلام کرد که قصد دارد طی عمر پنج ساله کنسول PlayStation 5، بین 120 تا 170 میلیون دستگاه از این کنسول بفروشد. چنین هدفی به آن معناست که فروش PS5 می‌تواند از پرفروش‌ترین کنسول تاریخ، PS2 نیز فراتر رود.

با اینکه هر لحظه در حال نزدیک شدن به عرضه PS5 در «تعطیلات 2020» هستیم، شرکت Sony هنوز درباره تاریخ دقیق عرضه این کنسول صحبتی نکرده است. از طرفی شرکت Microsoft اعلام کرده که Xbox Series X نوامبر امسال روانه بازار خواهد شد؛ پس ممکن است رقیب اصلی این کنسول نیز در همین حوالی عرضه شود. هنور قیمتی هم اعلام نشده است، اما احتمالاً پیش فروش این کنسول نیز نزدیک است.

عکس منتشر شده در سایت A9VG
عکس منتشر شده در سایت A9VG
عکس منتشر شده در سایت A9VG
عکس منتشر شده در سایت A9VG

منبع
سایت تک اسپات

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا