Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

استریمر معروف بازی‌های WoW و Hearthstone خودکشی کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارش‌ها، بایرون Reckful برنشتاین یکی از اولین و بزرگترین استریمر های پلتفرم Twitch با خودکشی به زندگی خود پایان داد.

با تایید منابع خبری گوناگون، Reckful استریمر بازی‌های WoW و Hearthstone در دوم جولای (۱۲ تیر) به زندگی خود پایان داد. یک کاربر توییتر با نام کاربری Blue که طبق گزارش‌ها شریک زندگی سابق برنشتاین بود، در یک رشته توییت از مرگ وی خبر داد. خبری که توسط هم‌اتاقی او نیز تایید شد. برنشتاین هنگام مرگ ۳۱ سال سن داشت.

برنشتاین یکی از اولین استریمرهای بزرگ Twitch بود. او شهرت اولیه خود را مدیون بازی‌های رقابتی World of Warcraft در سال ۲۰۰۹ میلادی بود، جایی که برای ۶ فصل متوالی در بالاترین جایگاه رقابتی این بازی ایستاد. بعدتر، برنشتاین رو به سطح رقابتی بازی Hearthstone آورد جایی که در سطح حرفه‌ای آن به رقابت و حتی گزارشگری پرداخت. در طول سال‌ها شخصیت وی دستخوش حواشی‌ای نیز شد به گونه‌ای که ابتدای امسال، اکانت توییچ این استریمر پس از نقض بعضی قوانین این پلتفرم، به طور موقت مسدود شد. همچنین برنشتاین به علت به اشتراک گذاشتن اکانت خود، برای همیشه از بازی World of Warcraft بن شده بود.

درگیری برنشتاین با بیماری روحی خود نیز امر شناخته شده‌ای بود و خود او بارها از این مسئله یاد کرده بود. او عنوان کرده بود که به بیماری دوقطبی مبتلاست و با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کند. وی همچنین چندین جلسه‌ی درمان خود با روانپزشک را استریم زنده کرده بود. با این که بیش از یک ماه از آخرین استریم برنشتاین می‌گذشت، او در فضای مجازی همچنان فعال بود. ساعاتی پیش از مرگ خود نیز، رشته‌ توییت‌هایی از جمله یک توییت با متن زیر منتشر کرده بود:

آه من برای تمام کسانی که مجبورند با دیوانگی من کنار بیایند متاسفم.

پس از مرگ برنشتاین، عده‌ای از بزرگترین نام‌های پلتفرم Twitch توییت‌هایی منتشر کردند که می‌توان به رئیس بخش توسعه‌ی سازندگان Twitch اشاره کرد. بازیگر و کمدین معروف اندی میلوناکیس نیز نوشت «من بیم این را داشتم که این روز فرا برسد. بایرون با آرامش بخواب و دوستت دارم”

منبع
PC Gamer

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
امیر
امیر
3 سال قبل

خدا بیامر ادم خوبی بود. بدی تا حالا ازش ندیده بودم.

دکمه بازگشت به بالا