Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
سخت افزار

نسخه‌های سفارشی پلی‌استیشن ۵ چطور به نظر خواهند رسید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حال حاضر همینکه نسخه‌ی سفید کنسول جدید سونی رونمایی شده است باید کلاهمان را بالا بیاندازیم، اما احتمالا شما هم بدتان نمی‌آید که بدانید نسخه مشکی و نسخه‌های سفارشی پلی‌استیشن ۵ چطور به نظر خواهند رسید.

خوشبختانه به لطف یکی از کاربران توییتر به نام BossLogic این شانس را داریم تا نه دقیقا اما تقریبا بدانیم نسخه‌های سفارشی پلی‌استیشن ۵ چطور به نظر خواهند رسید.

تصاویر دستکاری شده توسط این کاربر توییتر به هیچ عنوان رسمی نیستند اما به حدی خوب هستند که حتی خود سونی هم می‌تواند از آن‌ها ایده‌برداری کند!

اولین تصویر مربوط به نسخه‌ی مشکی کنسول پلی‌استیشن ۵ است که هنوز معرفی نشده است اما بدون شک معرفی خواهد شد. حرفم را پس می‌گیرم، شاید Sony دلش نخواست آن را معرفی کند… در آن صورت چه می‌توان کرد؟

دو تصویر بعدی مربوط به نسخه‌های ویژه کنسول PlayStation 5 برای بازی تازه معرفی شده‌ی Spider-Man Miles Morales هستند. در نسخه‌ی اول علاوه بر مشکی شدن رنگ کلی کنسول، نورهای آبی رنگ هم جای خود را به نورهای قرمز داده‌اند. همچنین نماد اسپایدرمن روی تاچ‌پد کنترلر دوال‌سنس و همچنین روی طرفین کنسول درج شده است.

نسخه‌های سفارشی پلی‌استیشن ۵

نسخه‌های سفارشی پلی‌استیشن ۵

عنوان Spider-Man Miles Morales به تازگی و در رویداد PS5 سونی معرفی شده است. این بازی ادامه‌ی نسخه‌های قبلی اسپایدرمن نیست و مستقل محسوب می‌شود. تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی برای عرضه‌ی این عنوان در نظر گرفته است.

دیگر کاربران توییتر از تصاویر BossLogic خوششان آمده است و او را برای انجام طراحی‌های جدید تشویق می‌کنند. حاصل این تشویق تصویر زیر است که مربوط به نسخه‌ی ویژه کنسول پلی‌استیشن ۵ برای بازی Pokemon GO است.

نسخه‌های سفارشی پلی‌استیشن ۵

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا